Дата и час: 25 Авг 2019 02:25


Honda S2000

Техническа информация и тясно свързани с Хонда ЦРХ.
  • Автор
  • Съобщение
Offline
Аватар

iak

Администратор

  • Мнения: 483
  • Регистриран на: 30 Авг 2011 00:57
  • Местоположение: Варна
  • Кара: скоро рекс
  • Скайп: ivankrystev
  • Фейсбук: твоят фейсбук профил?

Honda S2000

Мнение13 Юни 2014 23:08

Honda S2000 е роудстър, произвеждан между 1999 и 2009 година. Първо показан като концептуален автомобил на автомобилното изложение в Токио през 1995 г., производствената версия стартира през април 1999 г. по случай 50-годишнината на компанията. S2000 е кръстен на своя работен обем - два литра и продължава серията роудстъри - S500, S600, S800.
Няколко промени са направени в съответствие с напредването на времето, включително промени по двигателя, скоростната кутия, окачването, интериора и екстериора. Официално съществуват два варианта: на първоначалния модел с шаси с код AP1, а с AP2 са превозните средства, произведени от средата на 2003 г. насам. Въпреки, че са козметично подобни, AP2 има съществени промени в задвижването и окачването. Производство на S2000 е прекратено през юни 2009 година. В Япония, автомобила е изключително продаван.

Изображение

Първата генерация S2000 започва производство през 1999 г. с шаси AP1 от алуминии и разпределение на тежестта 50-50. Двигателя е 4-цилиндров DOHC-VTEC двигател. Двигателят (с кодово име F20C) е с мощност 177-184 кВт (237-247 к.с.) и 208-218 N · m в зависимост от целевия пазар. Има шест-степенна механична скоростна кутия и Torsen диференциал с ограничено приплъзване. S2000 постига "най-високо ниво на производителност в 4-цилиндров атмосферен двигател".

Изображение

За втората генерация производство на S2000 се премества в Сузука. През 2004 S2000 претърпява няколко значителни промени, като начало шасито с наименование AP2. Новият модел има 17 инча (43 cm) джанти и гуми Bridgestone RE-050 заедно с преработено окачване с намалено презавиване. Променят геометрията на окачването, за да подобрят стабилността. В скоростната кутия месинговите синхронизатори са заменени с синхронизатори от карбонови нишки. В допълнение, като козметични промени са направени нова предна и задна броня, нови фаровете, нови LED стопове и овални ауспуси.
В AP2 се въвежда по-голяма версия на F20C за пазара в Северна Америка. F22C1е с работен обем 2157 куб.см. и мощност 178 кВт (239 к.с.) и 221 N · m

Изображение

През 2008 година модела за пръв път се предлага в повече от едно ниво на оборудване в САЩ. В допълнение към базовия модел, S2000 се отличават с понижено тегло, по-малко удобства, както и увеличение на производителността. S2000 Club Racer прави своя световен дебют в New York International Auto Show на 4 април 2007 година. Тя има по-твърдо окачване, гуми Bridgestone Potenza RE070, разширени в задната част от 245/40R-17 на 255/40R-17. Преработен бодикит, състоящ се от нов дизайн на предния лип, нова задна броня, както и голям спойлер. Мекият покрив се заменя с hard top твърд таван. Интериорът на S2000 CR са само с жълт и черен плат. В опит да се намали теглото и понижи центъра на тежестта, резервната гума, климатика и стереото са се предлагали само като опция. Honda продължава да предлага както стандартни S2000 така и CR версии непроменени до 2009 година.

Изображение

Type S е в ограничен тираж (100 единици) за японския пазар. Подобно на CR, Type S e със спортен аеродинамичен бодикит, включително нов дизайн на предната броня и задния спойлер, както и намаляване на теглото чрез премахване на резервната гума. Type S запазва прибиращия се мек покрив. Автомобилът влиза в продажба на 25 октомври 2007.

Изображение

S2000 Ultimate Edition и GT Edition 100 (UK) са ограничени версии на S2000 са направени за да отбележат края на производството. И двете имат твърд покрив, графитни цветни алуминиеви джанти, червен кожен салон. Ultimate Edition е представен в Женева 2009 Motor Show и влиза в продажба през март 2009 година.
The GT Edition 100 е ограничена серия от 100 единици за пазара на Великобритания. В допълнение към спецификациите на Ultimate Edition в него е включен черна емблема S2000 и плоча с номера на лимитирания автомобил.
Общо продадени Honda S2000: 66547 автомобила.
ИзображениеИзображение
CRX сектата на България - http://crxbg.com

Блог на ЦРХ България - http://blog.crxbg.com

Стара кола и млада жена, искат постоянно оправяне.
Да притежаваш ЦРХ е неповтороимо, но и скъпо удоволствие.

Назад към Софтуер, документация и ръководства

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron